1. Klient może wybrać następujący sposób odbioru lub dostawy towaru:
a. Kurier (GLS): 20,00zł
b. Paczkomaty InPost: 13,00zł
c. Kurier Inpost: 15,00zł
2. Klient może również zaproponować inny sposób odbioru lub dostawy towaru (w takim przypadku zaleca się kontakt ze Sprzedawcą poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@woj-pol.pl celem uzgodnienia szczegółów)
Wymiany, zwroty i reklamacje
Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres kontakt@woj-pol.pl W celu przyspieszenia i ułatwienia rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie także informacji o numerze zamówienia oraz jego dacie.
1. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni.
2. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
Więcej informacji w regulaminie.
Czas realizacji
Czas realizacji zamówienia wynosi średnio do 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Czas ten należy liczyć w następujący sposób:
1. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem: od momentu zawarcia umowy zgodnie z § 3 do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów.
2. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne: od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym lub koncie rozliczeniowym Sprzedawcy do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów.
3. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu odbioru, dostawy lub rodzaju towaru.